Organizatorem programu lojalnościowego pod nazwą „LODOLANDIA” jest Sweet Gallery Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 124/149, 01-466 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000727685, NIP 5223004262, REGON 146575990 (dalej „Organizator”).
Program jest prowadzony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i ma na celu promowanie produktów i usług oferowanych przez Organizatora w punktach mobilnych sieci LODOLANDIA.
Program trwa od 1.06.2022r. do odwołania.
Niniejszy Regulamin został opracowany na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Niniejszy regulamin dotyczy wybranych Punktów. Punkty biorące udział w promocji są oznaczone przez naklejkę.
§ 2. Definicje
Pojęcia zapisane w poniższym Regulaminie mają następujące znaczenia:
Aplikacja Mobilna – aplikacja mobilna „LODOLANDIA” dostępna do nieodpłatnego pobrania w Google Play oraz App Store umożliwiająca korzystanie z Programu poprzez wygenerowanie indywidualnego dla każdego Uczestnika kodu QR za pomocą urządzenia mobilnego;
Punkty – jednostki przyznawane Uczestnikowi z tytułu dokonania zakupu określonych produktów i usług objętych Programem. Punkty przyznawane są za zakup, zgodnie z zasadami wyrażonymi w Regulaminie;
Formularz Rejestracyjny – formularz rejestracyjny Programu dostępny w Aplikacji Mobilnej, pozwalający utworzenie Konta Użytkownika;
Punkty LODOLANDIA – mobilne punkty franczyzobiorców sieci Sweet Galery na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w których można korzystać z uprawnień i korzyści przewidzianych w Programie;
Konto Użytkownikazbiór informacji i uprawnień dotyczących Uczestnika prowadzony w systemie teleinformatycznym Organizatora umożliwiającym uczestnictwo w Programie;
Program – program lojalnościowy „LODOLANDIA”;
Regulamin – niniejszy regulamin Programu lojalnościowego „LODOLANDIA”;
Uczestnik – osoba, która dokonała prawidłowej rejestracji w Programie z użyciem Formularza Rejestracyjnego i która dobrowolnie bierze udział w Programie na zasadach przewidzianych w Regulaminie. Regulamin programu lojalnościowego „LODOLANDIA”.
Smartfon – urządzenie elektryczne dostępne w oficjalnej dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 3. Przystąpienie do Programu
Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
Jako Uczestnik do Programu może przystąpić osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w tym osoba miedzy 13-tym a 18-tym rokiem życia nieubezwłasnowolniona całkowicie). Osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych w Programie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).
Do wzięcia udziału w Programie niezbędne jest dokonanie prawidłowej rejestracji za pośrednictwem Formularza Rejestracyjnego. W wyniku rejestracji tworzone jest dla Uczestnika indywidualne Konto Użytkownika.
Uczestnicy mogą przystąpić do Programu w dowolnym momencie jego trwania.
Uczestnik w momencie dokonania rejestracji akceptuje warunki określone w Regulaminie.
Podczas rejestracji Uczestnik ma również możliwość wyrażania zgody na otrzymywanie informacji handlowych od Organizatora lub podmiotu działającego na jego zlecenie za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Organizatora. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i nie jest warunkiem uczestnictwa w Programie.
§ 4. Konto Użytkownika
W ramach Programu Organizator nieodpłatnie świadczy drogą elektroniczną usługę prowadzenia Konta Użytkownika. Usługa przeznaczona jest dla osób spełniających warunki uczestnictwa w Programie, które dokonały rejestracji zgodnie z paragrafem 4 pkt.4.
Konto Użytkownika prowadzone jest na czas uczestnictwa w Programie. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną związanych z Kontem Użytkownika jest zawierana z chwilą aktywacji tego konta. Uczestnik nie jest zobowiązany do korzystania z powyższych usług przez jakikolwiek okres.
Uczestnik uzyska dostęp do swojego Konta Użytkownika poprzez Aplikacje Mobilną.
Rejestracja w programie lojalnościowym „LODOLANDIA” dokonuje się za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej, poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego:
podanie adresu e-mail i utworzenie hasła do Konta Użytkownika, bądź
zalogowanie się przez FB
oraz wyrażenie przez Uczestnika zgody na udział w Programie.
Dostęp do Konta Użytkownika wymaga podanie loginu, którym jest adres e-mail Użytkownika oraz hasła.
W ramach korzystania z usług świadczonych przez Organizatora drogą elektroniczną, o której mowa w Regulaminie, zabronione jest dostarczanie treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
Konto Użytkownika umożliwia Uczestnikowi między innymi na:
zapoznawanie się z informacjami o korzyściach w Programie, zgromadzonych punktach i przysługujących nagrodach;
edytowanie danych dotyczących Uczestnika;
wymianę zdobytych punktów na nagrody i odbiór w wyznaczonych Punktach LODOLANDIA;
Uczestnik ma prawo w każdym czasie dokonać aktualizacji swoich danych. W tym celu Uczestnik powinien skorzystać z odpowiedniego formularza, dostępnego po zalogowaniu się do swojego Konta Użytkownika poprzez Aplikację Mobilną.
Organizator informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku możliwości skontaktowania się z Uczestnikiem, które wystąpią pomimo dołożenia przez Organizatora należytej staranności, jeżeli są one następstwem podania przez Uczestnika błędnych, niekompletnych lub fikcyjnych danych lub niedokonania aktualizacji danych, które uległy zmianie.
Jedno Konto Użytkownika może być powiązane tylko z jedną osobą fizyczną.
Uczestnik wyraża zgodę na uruchomienie Konta Użytkownika i korzystanie z Aplikacji Mobilnej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia bez podania jakichkolwiek przyczyn od umowy zawartej na odległość, dotyczącej prowadzenia Konta Użytkownika, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
W celu wykonania uprawnienia, o którym mowa w ust. 12 powyżej, Uczestnik powinien poinformować Organizatora o swojej decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego z wykorzystaniem danych kontaktowych Organizatora, wskazanych w Regulaminie, na przykład wysyłając stosowne pismo listownie pod adres siedziby Organizatora lub pocztą elektroniczną na adres wskazany w Regulaminie.
W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Uczestnik może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wzór takiego formularza dostępny jest pod adresem URL: http://dziennikustaw.gov.pl/DU/2014/827/1 (wymagany jest program do odczytywania dokumentów w formacie PDF). Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe.
Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy, określonego w ust. 13 powyżej, wystarczające jest wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Uczestnikowi uprawnienia do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Uczestnik może w każdym czasie, bez podania przyczyny, zrezygnować ze swojego Konta Użytkownika. W celu usunięcia konta należy skontaktować się z Organizatorem pod adresem email: biuro@sweetgallery.pl
Szczegółowe warunki dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez Aplikacje Mobilną określone są w § 5 Regulaminu.
§ 5. Aplikacja Mobilna
Aplikację Uczestnik może pobrać ze sklepu Google Play (w przypadku urządzeń działających w systemie Android) oraz z App Store (w przypadku urządzeń działających w systemie iOS).
Aplikacja Mobilna do prawidłowego funkcjonowania wymaga urządzenia mobilnego (smartfona) posiadającego dostęp do Internetu i wyposażenia w systemy operacyjne – minimalne wymagania Android v4.4 i iOS v12.0.
Korzystanie przez Uczestnika ze wszystkich opcji i funkcjonalności Aplikacji Mobilnej dostępne jest po zalogowaniu. Zalogowanemu użytkownikowi zostaje przypisany unikatowy identyfikator w postaci kodu QR , który pozwala mu na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez Aplikację Mobilną. Kod ten jest ważny przez czas uczestnictwa Uczestnika w Programie.
Aplikacja Mobilna może być wykorzystywana wyłącznie na potrzeby Programu i zgodnie z Regulaminem.
Aplikacja Mobilna nie służy do dokonywania płatności za dokonanie zakupu w Punktach LODOLANDIA.
Za pomocą Aplikacji Mobilnej Uczestnik zalogowany może:
uzyskać dostęp do swojego Konta Użytkownika;
uzyskać informacje o zebranych punktach oraz nagrodach;
odbierać i realizować nagrody w zamian za zgromadzone punkty;
uzyskać informacje o oferowanych promocjach oraz nowościach, dodatkowych punktach oraz rabatach;
korzystać z innych opcji oraz funkcjonalności udostępnianych i udostępnionych w kolejnej wersji Aplikacji Mobilnej.
Aplikacja jest dostępna w polskiej wersji językowej.
Możliwe jest zainstalowanie Aplikacji Mobilnej na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym Uczestnika. Czynności dokonane w ramach Programu za pomocą każdego z takich urządzeń mobilnych Uczestnika są automatycznie odnotowywane na Koncie Użytkownika.
Do Aplikacji Mobilnej mogą być wydawane okresowo aktualizacje. Zainstalowanie takich aktualizacji jest wymagane do zapewnienia prawidłowej realizacji Programu dla Uczestnika korzystającego z Aplikacji Mobilnej. W przypadku, gdy Uczestnik na swoim urządzeniu mobilnym ustawi opcję automatycznej aktualizacji, najnowsza wersja Aplikacji Mobilnej zostanie pobrana samoczynnie po jej udostępnieniu. Jeżeli Uczestnik nie korzysta z opcji automatycznej aktualizacji, w zależności od ustawień urządzenia mobilnego zostanie mu wyświetlony komunikat o tym, że dostępna jest aktualizacja.
Uczestnik może w każdej chwili usunąć (odinstalować) Aplikację Mobilną ze swojego urządzenia mobilnego. Jednakże usunięcie Aplikacji Mobilnej nie oznacza usunięcie Konta Użytkownika ani rezygnacji z uczestnictwa w Programie. Informacje dotyczące usunięcia Konta Użytkownika określa § 4 ust. 11-15 Regulaminu.
Problemy techniczne związane z działaniem aplikacji należy zgłaszać pod adres e-mail: pomoc@directbistro.com oraz 503 708 001
§ 6. Korzyści w Programie
W ramach Programu Uczestnikom przyznawane są punkty na zasadach szczegółowo określonych poniżej. Przy pierwszej rejestracji Uczestnik dostaje 50 punktów. Punkty zostaną przyznane do konta Uczestnika wraz z dokonaniem pierwszej transakcji na Punkcie LODOLANDIA.
Uczestnik otrzymuje punkty za produkty zakupione w Wybranych Punktach LODOLANDIA z zastrzeżeniem postanowień § 6. 3.
Liczba punktów przyznawanych każdorazowo za produkty może się zmieniać i LODOLANDIA zależy od aktualnej punktacji dostępnej w Aplikacji Mobilnej.
Organizator programu lojalnościowego wyklucza przyznanie punktów w ramach dokonywanej pojedynczej transakcji, w wypadku skorzystania przez Uczestnika z jakiegokolwiek rabatu, zniżki lub udziału w innej obowiązującej w Punktach LODOLANDIA promocji. W celu usunięcia wątpliwości, pojedyncza transakcja oznacza całościowe zamówienie złożone przez Uczestnika w Punkcie LODOLANDIA, które zostało opłacone w ramach jednej płatności i podsumowane na jednym dokumencie fiskalnym.
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany punktacji, która może ulegać zmianie.
W zakładce „Nagrody” w Aplikacji Mobilnej dostępny jest wykaz nagród oraz wykaz liczby punktów, które należy zgromadzić, aby wymienić je na konkretną nagrodę.
Uzyskiwanie punktów: Za każde pełne 1 zł (jeden zł) ceny produktów zakupionych przez Uczestnika w punkcie przysługuje mu 1 punkt. Punkty dodawane są do konta Uczestnika po LODOLANDIA zeskanowaniu w Aplikacji Mobilnej przez Uczestnika kodu kreskowego bądź przepisaniu unikatowego kodu wydanego wraz z paragonem potwierdzającym zakup w Punkcie Lodolandia.
Uczestnik ma prawo do otrzymania punktów tylko za transakcje, za które osobiście dokonał płatności gotówką lub kartą płatniczą.
W przypadku problemów technicznych Organizator zastrzega możliwość wystąpienia opóźnienia w naliczaniu punktów wynoszącego maksymalnie 48 godzin.
Punkty za transakcje nie będą naliczane jeśli Uczestnik nie będzie posługiwał się w czasie dokonywania zakupów działającym urządzeniem mobilnym z uruchomioną Aplikacją Mobilną. Organizator nie wyraża zgody na posługiwanie się identyfikatorami w formie papierowej (wydruki) lub w formie statycznych lub animowanych grafik (obrazków) wyświetlanych poza Aplikacją Mobilną.
Uczestnik może uzyskać informację o liczbie zgromadzonych punktów w profilu swojego Konta Użytkownika poprzez Aplikację Mobilną.
Niewykorzystane punkty przyznane Uczestnikowi nie tracą ważności w razie odinstalowania Aplikacji.
Niewykorzystane punkty przyznane Uczestnikowi tracą ważność w razie zakończenia udziału w Programie oraz usunięcia Konta Użytkownika.
Punkty są przypisane do Konta Użytkownika i nie mogą być przeniesione na inne Konto Użytkownika.
Punkty, z których nabywca lub Uczestnik Programu nie skorzystał nie mogą być przypisywane do Kont Użytkowników osób trzecich, w tym zwłaszcza do Kont Użytkowników pracowników lub osób wykonujących na rzecz Organizatora czynności na podstawie innych umów niż umowa o pracę.
Aby wymienić punkty na nagrodę należy wybrać Nagrodę. Wykaz dostępnych nagród jest dostępny w zakładce „Nagrody”. W chwili zamówienia odbioru Nagrody należy pokazać kod QR swojej aplikacji zainstalowanej na urządzeniu sprzedawcy na Punkcie Lodolandia.
Punkty odliczane są automatycznie po zeskanowaniu kodu QR.
§ 7 Przetwarzanie Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Sweet Gallery Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 124/149, 01-466 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000727685. Dane osobowe Uczestników Programu są przetwarzane przez Organizatora.
Zasady ochrony prywatności Uczestników opisane są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym w Aplikacji Mobilnej.
§ 8 Reklamacje
Uczestnik może składać reklamacje:
listownie pod adres korespondencji Sweet Gallery Sp. Z.o.o Sp.K, ul. Jutrzenki 99/101, 02-231 Warszawa z dopiskiem „Aplikacja Mobilna ”.
Pod adres e-mail: Biuro@sweetgallery.pl
Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego adres korespondencyjny lub adres e-mail, login oraz dokładny opis i przyczynę reklamacji wraz z żądaniem reklamującego.
Reklamacje są rozpatrywane przez Organizatora na podstawie postanowień Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora (chyba, że inny termin udzielenia odpowiedzi wynika z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa).
Odpowiedź udzielana jest – w zależności od sposobu złożenia reklamacji – na piśmie (listownie) lub na adres e-mail.
Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.
§ 9 Pozostałe informacje dla Uczestników
Językiem stosowanym przez Organizatora w komunikacji z Uczestnikami jest język polski.
Organizator informuje, że nie korzysta z pozasądowych metod rozwiązywania sporów konsumenckich, o ile obowiązek taki nie wynika z bezwzględnie obowiązującego prawa.
Sądem właściwym dla ewentualnych sporów związanych z niniejszym Programem jest Sąd właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
§ 10 Postanowienia Końcowe
Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie ze skutkiem natychmiastowym z ważnej przyczyny, jaką jest naruszenie Regulaminu przez Uczestnika prowadzące do uzyskania nienależnej korzyści w Programie.
Organizator może zmienić niniejszy Regulamin albo wydać nowy regulamin z ważnych powodów, takich jak:
zmiana w powszechnie obowiązujących przepisach prawa mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego zmiany;
zmiana w wykładni przepisów prawa przez sądy lub organy władzy publicznej mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego zmiany;
wydanie orzeczenia lub decyzji przez sąd lub organ władzy publicznej mającej bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującej koniecznością jego zmiany;
wprowadzenie nowych funkcjonalności Programu;
wprowadzenie nowych korzyści lub nagród lub zmiana rodzaju i zakresu bądź zasad przyznawania korzyści lub nagród;
zapobieganie naruszeniom prawa, naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych;
wprowadzenie nowych funkcjonalności Aplikacji Mobilnej;
przekształcenie Organizatora (zmiana formy prawnej), zmiana w zakresie nazwy (firmy) Organizatora, zmiana w zakresie danych rejestrowych, numerów identyfikacyjnych, danych adresowych, adresu URL, adresu e-mail lub numeru telefonu wskazanego w Regulaminie.
O zmianie Regulaminu lub wydaniu nowego Regulaminu Organizator powiadomi Uczestników poprzez Aplikację Mobilną przesyłając zmieniony Regulamin lub nowy Regulamin. Powiadomienie o zmianie Regulaminu lub wydaniu nowego regulaminu będzie zawierać termin wejścia zmiany w życie, przy czym termin ten będzie wynosić co najmniej 21 (dwadzieścia jeden) dni od daty powiadomienia. Zmieniony Regulamin albo nowy Regulamin Programu stosuje się do Uczestnika, który nie zrezygnował z uczestnictwa w Programie przed dniem wejścia zmiany w życie.
Organizator może zakończyć Program w każdym czasie, z ważnych powodów, takich jak:
zmiana w powszechnie obowiązujących przepisach prawa lub zmiana w wykładni przepisów prawa przez sądy lub organy podatkowe, mająca wpływ na Program i skutkująca koniecznością jego zakończenia;
wydanie przez sąd lub organ władzy publicznej orzeczenia lub decyzji skutkującej koniecznością zakończenia Programu;
zagrożenie niewypłacalnością lub upadłością Organizatora;
ekonomiczna nieopłacalność Programu lub wprowadzenie w miejsce Programu innych form działalności promocyjnej Organizatora. W takim wypadku Program ulega zakończeniu w terminie wskazanym w powiadomieniu o zakończeniu Programu, z uwzględnieniem ust. 5 poniżej.
O zakończeniu Programu Organizator ogłosi w Aplikacji Mobilnej, podając termin zakończenia Programu, nie krótszy jednak niż 30 (trzydzieści) dni od daty powiadomienia (chyba, że z bezwzględnie obowiązującego przepisu prawa będzie wynikać obowiązek zastosowania przez Organizatora innego terminu). Stosowna informacja dostępna będzie również z odpowiednim wyprzedzeniem w Punktach LODOLANDIA.
Niniejszy Regulamin dostępny jest w Aplikacji Mobilnej.
W związku z Programem Organizator może przeprowadzać dodatkowe, okresowe akcje promocyjne skierowane do Uczestników, na zasadach i warunkach określonych w odrębnych regulaminach.
W przypadku wprowadzenia dodatkowych usług związanych z Programem, nieobjętych niniejszym Regulaminem, Organizator może w odrębnych regulaminach określać zasady i warunki korzystania z takich usług.
Zasady Programu określa Regulamin oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem astrzeżeniem, że dostęp do 1.06.2022r.z z Programu będzie możliwy wyłącznie poprzez Aplikację Mobilną.